
מה תקבלי במפגשיםתדמייני את עצמך נכנסת לסטודיו - שקט, חומרים מונחים מולך, מזמינים לגעת.
בלי ציפיות מיותרות
את מתחילה ליצור בקצב שלך ולאט משהו מתחיל להיפתח .
ונוצר מרחב להרגיש, לשתף, לפרקובסוף המפגש - את יוצאת אחרת . יותר רגועה , יותר נוכחת .
אני ממש לא "אמנותית" ואין לי כישרון לציור. זה מתאים לי?
בהחלט כן. בסדנה הזו אנחנו לא לומדות לצייר "יפה" ואנחנו לא עובדות עם טכניקה. האמנות היא רק הדרך שלנו להוציא את מה שקורה בפנים החוצה. אם את יודעת להחזיק טוש או ללוש פלסטלינה – את מתאימה בדיוק.
איך הסדנה הזו שונה מחוג אמנות?
בחוג אמנות המטרה היא התוצר (ציור, פסל). כאן המטרה היא התהליך והביטוי האישי. המרחב מאפשר לך לבחור את הקצב שלך, ובמקום ללמוד "איך לצייר", את לומדת "איך להרגיש" את עצמך דרך החומר.
האם זה טיפול קבוצתי? אצטרך לחשוף דברים אישיים מול כולם?
הסדנה היא במרחב קבוצתי, אך העבודה היא אישית. בכל מפגש יש זמן לשיתוף בסיום, אבל הוא תמיד רשות. את בוחרת כמה לשתף ומה להגיד. המטרה היא שתרגישי בטוחה ומוגנת, לא חשופה.
מה קורה אם אני לא מצליחה להגיע לאחד המפגשים?
הסדנה בנויה כתהליך של 4 מפגשים, ולכן כדאי מאוד להגיע לכולם. עם זאת, במידה ונאלצת להחסיר מפגש, תמיד אדאג לעדכן אותך במה שעסקנו כדי שתוכלי להשתלב בקלות במפגש הבא. (ניתן להתייעץ איתי באופן אישי לגבי מדיניות ביטולים).
אני מטופלת בטיפול רגשי פרטני, האם הסדנה מתאימה לי?
כן, הסדנה לא מחליפה טיפול ויכולה להיות משלימה מצוינת לטיפול בשיחה. היא מאפשרת לעבד תכנים בדרך עדינה, עוקפת מילים, שיכולה להעמיק את התהליך שאת כבר עוברת.
צריך להביא משהו מהבית?
רק את עצמך ובגדים שנוח לך להיות בהם (ושלא אכפת לך אם טיפה יתלכלכו מצבע או חימר). כל שאר החומרים מחכים לך בסטודיו.